Palautusoikeus


Voit valita noudon tilauksellesi. Olemme Helsingissä, osoitteessa Rälssintie 10. Sovi etukäteen asiakaspalvelun kanssa milloin tulet noutamaan. Pääsääntöisesti olemme paikalla arkisin klo 8.00-16.00 .

*Varastotuotteen toimitusaika arkipäivissä = tuotanto+kuljetus. Tilaustuotteen toimitusaika +7 arkipäivää.

** HUOM! Posti Pikkupaketti: Tätä voi käyttää vain tilattaessa pieni määrä tuotteita esim. varaosat.

Pikkupaketti, Postipaketti, Pakettiautomaatti ja Matkahuollon paketit noutopisteeseen ovat ilmaisia, kun ostoskorin arvo ylittää raja-arvon. Ilmainen toimitus ei koske Express-, Kotipaketti ja Kotijakelu-toimituksia.

Noutamattoman, Putkikierteelle palautuneen paketin uudelleen lähettämisestä veloitamme paketin palautuksen- ja uudelleen toimituksen kulut, vähintään 20,00€. Mikäli asiakas peruu noutamatta jääneen tilauksen, vähennämme alkuperäiset paketin lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalle palautettavasta ostosummasta.

Vaihto- ja palautusehdot

Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Meillä on lisäksi kaikille tuotteille 30 päivän tyytyväisyystakuu. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluun.

Asiasi käsitellään mahdollisimman nopeasti.

Mittatilaustuotteiden poikkeava palautusoikeus: Toiveiden mukaan yksilöidyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, jos ne eivät ole virheellisiä. Yksilöllisten toiveiden mukaan kustomoidut tuotteet ovat normaalin etäkaupan palautusoikeuden ulkopuolella. Lisätietoja Kuluttajansuojalaki 30.12.2013/1211 6 Luku (http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038#L6P16). Mikäli tuote on virheellinen, on asiakkaalla kuitenkin normaali 14 päivän palautusoikeus.

  • Palauttaminen on helppoa

  • Asiakkaan omavastuu palautuskuluista on 14.90 €, mutta kuitenkin valmistusvirheestä tai toimittajasta johtuvista syistä 0 €

  • Yksilöimättömän, virheettömän tuotteen tai koon vaihtamisesta aiheutuvat palautus- ja uudelleen postituskulut tilaajalle ovat 20,00€ Alv.0%

  • Palautusaikaa on 14 päivää siitä, kun tuotteet on vastaanotettu

  • Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntikunnossa, paketti saa olla avattu mutta tuote ei saa olla käytetty.

  • Vaihtaaksesi tuotteita ota ensin meihin yhteyttä ja sovi vaihdosta.

  • Posti kuljettaa palautusta noin 4-10 päivää, siis hitaammin kuin normaalia postia. Kuitenkin Oy Putkikierre Ab reagoi palautuksiin heti ne saatuaan

  • Rahasi saat takaisin viimeistään 7 päivän kuluttua siitä, kun palautuksesi on otettu vastaan


Toimintaohje


1. Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta

2. Pakkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Käytetty ei ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa ylimääräisiä lisäkustannuksia logistisista sekä käytännön syistä. Käsittele varoen myös tuotepakkausta.

3. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä sivuiltamme kirjautuneena ladattavissa oleva palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Walleylla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

4. Vie paketti postiin ja kerro, että tässä olisi asiakaspalautus Oy Putkikierre Ab:lle ja palautusnumero on xxxxx. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista. Osoitetietojen pitäisi löytyä postin tietokoneelta, mutta jos ei, tässä osoite vielä:

Palautusosoite:
ASIAKASPALAUTUS / xxx (tähän tilausnumero)
Oy Putkikierre Ab

HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Postin valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei USK Wear ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

HUOM! Erikois tilaustuoteista voidaan laskuttaa osa hinnasta.

Viallinen tuote tai ongelmatilanne kuljetuksessa
Asiakkaalla on oikeus palauttaa tai vaihtaa virheellinen tuote maksutta. Ota aina ensin yhteytttä asiakaspalveluun ja täytä palautuslomake.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.