FAQ

MITKÄ OVAT MAKSUVAIHTOEHDOT?

Voit maksaa seuraavilla vaihtoehdoilla: verkkopankkien verkkomaksu, korttimaksu (Visa, MasterCard ja American Express), Walley lasku ja MobilePay. Tarkemmat tiedot maksutavoista löydät täältä.

Lahjakortti ja alennuskoodi: Voit käyttää lahjakorttia tai alennuskoodia klikkaamalla ostoskoriin ja syöttämällä koodin sille varattuun kohtaan.


PALJONKO TOIMITUSMAKSU ON?

Toimitusmaksu on postipaketilla ilmainen yli 100 € tilauksiin. Alle 100 €:n tilauksissa alk. 4,90 € (Matkahuollon XXS-paketti).

Toimituskulut riippuvat valitsemastasi toimitustavasta. Voit laskea arvioidut toimituskulut ostoskorissa, näet ne myös ennen tilauksen lähettämistä. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena. Kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Kampanjoiden aikana toimitus- ja käsittelykulut voivat poiketa normaalista. Pidätämme oikeuden kaikkiin hinnanmuutoksiin.


KUINKA PITKÄ TOIMITUSAIKA ON? ONKO MAHDOLLISUUTTA PIKATILAUKSEEN?

Toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen normaalisti 2-14 arkipäivää. Noutopisteestä haettavat, merkkaamattomat tuotteet voi saada jopa saman päivän aikana.

Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Mikäli haluat tehdä pikatilauksen, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja sovi asiasta ennen tilausta. Osa tuotteista löytyy varastostamme, mutta osa tilataan maahantuojilta.


DO YOU SHIP OUTSIDE FINLAND?

Yes, we do. Please contact our customer service first, send us email.


MISTÄ VOIN NOUTAA PAKETTINI?

Aivan pienimmät tilaukset voivat tulla suoraan kotiin, mikäli mahtuvat postiluukusta tai olet valinnut kotiin toimituksen. Paketit voit noutaa seurantakoodilla tai saapumisilmoituksella ilmoitetusta noutopisteestä. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus. Pakettiautomaattiin tehty tilaus noudetaan valitsemastasi automaatista.


MITEN PYYDÄN TARJOUKSEN?

Suunnitteluohjelma laskee valmiiksi määrä alennukset ja hinnat yksilöinneille. Voit myös pyytää tarjouksen verkkokaupastamme tai tuotekatalogeista löytyvistä tuotteista. Käytä ensisijaisesti tarjouspyyntölomaketta tai lähetä sähköpostia.


VOINKO TULLA NOUTAMAAN TAI TUTUSTUMAAN TUOTTEISIIN?

Kyllä, voit noutaa tilauksesi tai kokeilla tuotteita toimipisteessämme (ma-pe klo 8-16). Jos olet valinnut toimitusmuodoksi noudon, saat siitä erillisen sähköpostivahvistuksen, kun tilaus on valmiina noudettavaksi. Ota kuitenkin ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, että olemme paikalla, varmistetaan myös, että tuote, jota haluat tutustua tuotteeseen / nähdä vastaavat tuotteet.


KUINKA TEEN TILAUKSEN?

Tuotteet tilataan Putkikierteen verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai tilauksessa mahdollisesti ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


VOIMASSA OLEVAT KAMPANJAT JA ALENNUKSET

Teemme useita sesonkikohtaisia kampanjoita ja voimassa olevat arvonnat, kampanjat ja alennuskoodit saat helposti seuraamalla meitä Facebookissa ja Instagramissa sekä tilaamalla uutiskirjeemme.


MITÄ TAPAHTUU JOS EN NOUDA PAKETTIA?

Paketti palautuu takaisin meille ja noutamattoman lähetyksen uudelleenlähetys maksaa alk. 14,90 €.


ONKO TUOTTEILLA PALAUTUSOIKEUTTA? VOINKO VAIHTAA TUOTTEITA? TAKUU?

Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme voitte sopia palautuksesta. HUOMIO !  Palautukset koskevat ainoastaan ei tilattuja tuotteita. Tuotteilla on takuu yleisin noin 1 vuoden ajan paitsi lisä takuut toimittajan mukaisesti.


TUOTE ON VAURIOITUNUT KULJETUKSESSA, MITÄ TEEN?

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle (Posti tai Matkahuolto).


MIKÄ ON MINIMITILAUSMÄÄRÄ?

Minimimäärä on tuotekohtainen ja riippuu tilattavista tuotteista.


MITÄ HYÖTYÄ REKISTERÖITYMISESTÄ ON? MITEN LUON ASIAKASTILIN?

Tilaaminen on nopeampaa ja voit tallentaa tuotteet ostoskoriin ostaaksesi ne myöhemmin. Voit tallentaa suunnitteluohjelman ideasi ja jatkaa niiden tekemistä myöhemmin. Näet myös tilaushistoriasi ja tarjouspyyntöhistorian. Lisäksi voit tilata uutiskirjeemme (linkki) ja saat jäsenetuja sekä tietoja uusista tuotteista ensimmäisten joukossa.

Voit luoda asiakastilin sivun oikeasta yläreunasta. (linkki)

Asiakastilin poistaminen: Jos haluat poistaa asiakastilisi, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla


OLEN UNOHTANUT KÄYTTÄJÄTUNNUKSEN / SALASANAN - MISTÄ SAAN UUDEN?

Käyttäjätunnuksena toimii sähköpostiosoitteesi jolla olet rekisteröitynyt. Uuden salasanan saat tilattua painamalla yläreunan "Kirjaudu sisään / Rekisteröidy" -painiketta ja sitten "Salasana unohtunut?" -tekstiä.


VOINKO TILATA PUHELIMITSE TAI SÄHKÖPOSTITSE?

Kyllä voit, mutta joka tapauksessa vahvistamme tilaukseen sähköpostilla tai verkkokaupan kautta. Tällöin maksutapana ennakkolasku.


OLEN TILANNUT COLLECTORIN LASKULLA, MITEN PALAUTUS TOIMII?

Jos palautat koko tilauksen, maksat vain palautusmaksun 14,90€ plus mahdollisen laskutusmaksun. Jos palautat osan tuotteista, voit joko itse vähentää palautettujen tuotteiden arvon laskulta tai odottaa palautuksen käsittelyä jolloin saat uuden, päivitetyn laskun sähköpostiisi. Emme hyvitä rahoja tilille, ellet ole jo kerennyt maksamaan laskua.


VOINKO MUUTTAA LASKUN ERÄPÄIVÄÄ TAI MUUTTAA LASKUN OSAMAKSUKSI?

Eräpäivään ja osamaksuun liittyvissä asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan Walleyn asiakaspalveluun, puh. 09 3158 9900.