Kotimainen verkkokauppa
Yli 100€ verkkokauppatilaukset rahtivapaasti
Nopea toimitus
Koti
Asiakastili
0
Suosikit
0
Ostoskori
Valikko


Voit valita noudon tilauksellesi. Olemme Helsingissä, osoitteessa Rälssintie 10. Sovi etukäteen asiakaspalvelun kanssa milloin tulet noutamaan. Pääsääntöisesti olemme paikalla arkisin klo 8.00-16.00 .

Postipaketti, Pakettiautomaatti ja Matkahuollon paketit noutopisteeseen ovat ilmaisia, kun ostoskorin arvo ylittää raja-arvon. Ilmainen toimitus ei koske Express-, Kotipaketti ja Kotijakelu-toimituksia.

Noutamattoman, Putkikierteelle palautuneen paketin uudelleen lähettämisestä veloitamme paketin palautuksen- ja uudelleen toimituksen kulut, vähintään 10,00€. Mikäli asiakas peruu noutamatta jääneen tilauksen, vähennämme alkuperäiset paketin lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut asiakkaalle palautettavasta ostosummasta.


Vaihto- ja palautusehdot



Toimintaohje


1. Ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautusta

2. Pakkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiinsa siten kuin ne oli vastaanotettaessa. Käytetty ei ole myyntikuntoinen, ja aiheuttaa ylimääräisiä lisäkustannuksia logistisista sekä käytännön syistä. Käsittele varoen myös tuotepakkausta.

3. Laita mukaan saamasi tilausvahvistus sekä sivuiltamme kirjautuneena ladattavissa oleva palautuslomake, johon kirjoitat tilinumerosi ja palautuksen syyn. Jos olet tilannut Walleylla voit joko maksaa laskun ja ilmoittaa meille tilinumerosi, tai laittaa laskun palautuksen mukaan, jolloin saat päivitetyn laskun sähköpostiisi palautuksen käsittelyn jälkeen.

4. Vie paketti postiin ja kerro, että tässä olisi asiakaspalautus Oy Putkikierre Ab:lle ja palautusnumero on xxxxx. Posti ottaa paketin kuljetettavakseen ja sinun ei tarvitse maksaa postimaksuja palautuksista. Osoitetietojen pitäisi löytyä postin tietokoneelta, mutta jos ei, tässä osoite vielä: Rälssintie 10, 00720 Helsinki.

Palautusosoite:
ASIAKASPALAUTUS / xxx (tähän tilausnumero)
Oy Putkikierre Ab

HUOM! Ota asiakaspalautuksesta kuitti. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan, jolla voit todistaa luovuttaneesi tuotteet postille.

HUOM! Palauttaminen on maksutonta, jos ohjeita on noudatettu. Emme hyvitä palautuskuluja mikäli palauttamiseen ei käytetä Postin valmiiksi maksettua asiakaspalautusta. Mikäli palautettava tuote on virheellinen (vaurioitunut, käyttöönotettu) ei USK Wear ole velvollinen hyvittämään palautusta täydestä hinnasta. Mikäli palautettavat tuotteet eivät ole jälleenmyyntikunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme osan myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

HUOM! Tilaustuotteista voidaan laskuttaa osa hinnasta sovittuna myyjän kanssa kirjallisena.  (Koskee kaikkia ei varastotuotteita)

Viallinen tuote tai ongelmatilanne kuljetuksessa
Asiakkaalla on oikeus palauttaa tai vaihtaa virheellinen tuote maksutta. Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluun ja täytä palautuslomake.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.